PMD «Маркетинг»

«Сьогодні дуже багато часу приділяють розробці маркетингових програм, що містять плани продажів, програми для дилерів, брошури, банери, телерекламу тощо, зовсім не замислюючись над тим, яку користь отримає компанія натомість…

Мало хто думає про те, яку цінність і вартість для компанії, споживачів та суспільства створюють або мають створювати всі ці різноманітні маркетингові дії. Відтак, пропоную говорити не про маркетинг, а про вартість.»

Don E. Schultz,
професор Північно-західного університету, США

Мета програми:

надати учасникам програми можливість збільшити свою персональну ефективність, а також ефективність свого бізнесу за рахунок опанування практичних маркетингових інструментів, спрямованих на збільшення грошового потоку.

Програма орієнтована на:

менеджерів, які відповідають за формування ринкової стратегії компанії або її підрозділів.

Принципи програми:

системність, практичність, конкретність.

Програму побудовано на використанні комп’ютерної симуляції зі стратегічного маркетингу як основного інструменту, що дає змогу побачити безпосередній вплив маркетингових рішень на вартість бізнесу. Крім цього, в програмі використовується низка інших інноваційних технологій викладання бізнес-дисциплін, включаючи ділові ігри, ситуаційні вправи, групові дискусії тощо. 

Зміст програми:

  • Стратегічний маркетинг.
  • Брендинг.
  • Проектне управління в маркетингу.
  • Маркетинговий аналіз.
  • Маркетингове планування.
  • Управління дистрибуцією.
  • Маркетингове ціноутворення.
  • Категорійний менеджмент та управління асортиментом.
  • Маркетингові комунікації, медіапланування.
  • Маркетингові дослідження.
  • Маркетингове бюджетування.
  • Kомп’ютерна симуляція зі стратегічного маркетингу MARKSTRAT®.
  • Управлінські комунікації для маркетологів.

На програмі викладають провідні викладачі бізнес-школи МІМ-Київ, а також запрошені спеціалісти-практики.  Ключовий маркетинговий блок програми викладають Олексій Виноградов, к.е.н., доцент МІМ-Київ, та Андрій Длігач, к.е.н., доцент, засновник і генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Після закінчення навчання слухачі отримують державне свідоцтво про підвищення кваліфікації та сертифікат МІМ-Київ.

Умови вступуЗарахування на програму здійснюється на засадах відкритого конкурсу за результатами відбору документів та індивідуальної співбесіди.
Формат програмиП’ятниця з 17:30 до 21:30 та субота з 9:00 до 17:00, двічі на місяць
Відкриття програми11 листопада 2016 р.
Тривалість навчання6 місяців
Вартість навчання

63 600 грн.

Вимоги до кандидатів

Кандидати на навчання подають такі документи:

  • резюме (CV)
  • анкета кандидата на навчання*
  • есе (обгрунтування мети навчання)
  • 2 кольорові фотокартки
  • копія диплому (документ про вищу освіту)
  • копія внутрішнього паспорту (1-ша, 2-га та 11-та стор.)**
  • копія ідентифікаційного коду
  • копія закордонного паспорту (1-ша стор.) (за умови наявності)

* Зверніть увагу! Заповнену анкету потрібно зберегти та надіслати за адресою welcome@mim.kiev.ua з приміткою "анкета абітурієнта" у темі листа.

** Якщо Ви не є громадянином України, потрібно пред'явити  посвідчення на постійне проживання в Україні

Інформація про програму

Ольга Ліповська, клієнт-менеджер;

кімн. 206; тел.: (044) 585-02-85;
e-mail:welcome@mim.kiev.ua; ol@mim.kiev.ua

 

2006

Бізнес-школа започаткувала спеціалізовану програму з маркетингу PMD «Маркетинг»

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)