Директор програми Олексій Виноградов про програму PMD "Маркетинг"

1. Будь-яка компанія, з усім її персоналом та фінансами, існує для того, щоб досягати успіху у ринковій діяльності, а управління ринковою діяльністю – це, по суті, управління маркетингом, адже маркетингова функція виходить далеко за межі проведення дегустацій продукту та виготовлення рекламних буклетів.

2. Таким чином, програма PMD «Маркетинг» - це програма для:
маркетологів, які прагнуть стати директорами з маркетингу бізнесу;
директорів з маркетингу, які хочуть систематизувати практичний досвід і посилити як свої позиції, так і маркетинг у компанії;
приватних підприємців, які у своїй діяльності поєднують маркетингові та немаркетингові функції;
власників малих та середніх бізнесів, які хочуть навчитися вибудовувати дієву конкурентну стратегію.

3. Ключові принципи програми – системність, абсолютна практичність, увага до питань підвищення ролі маркетингу в організації (від обслуговування продажів – до визначення ринкової стратегії), акцент на особистому маркетингу маркетолога (посилення своєї ролі в організації, опанування інструментів переконання власника у доцільності тих чи інших маркетингових кроків).

4. Програма сформована так, аби відповісти на питання: як побудувати бізнес, в основі якого – управління ринковою діяльністю. Спочатку в процесі навчання розглядається блок загальних питань бізнесу (бізнес-адміністрування, роль маркетингу в сучасному бізнесі, стратегічний маркетинг), потім – рівень дисциплін та інструментів операційного маркетингу, і насамкінець – здобуті знання узагальнюються на рівні обговорення питань особистої ефективності маркетолога, посилення функції маркетингу в компанії, апробовуються в ході комп’ютерної бізнес-симуляції Markstrat.

5. Markstrat – найвідоміша у світі симуляція для маркетингових директорів, використовувана всіма провідними бізнес-школами світу.

6. PMD «Маркетинг у МІМ-Київ – це можливість осягнути увесь спектр управлінських інструментів маркетинг-директора у сучасних реаліях, де ключова компетенція маркетолога – не розміщення реклами, а правильний вибір ринку.