В МІМ-Київ відбувся захід у рамках проекту «живі кейси»

27 травня 2014 року

21 травня для слухачів модульної та вечірньої програм МВА (2014-2016) та програми «МВА з енергоефективності» бізнес-школи МІМ-Київ відбулися чергові "живі кейси".

Цього разу зі своїм запитанням щодо сегментації ринку та комплексу маркетингу звернувся Олександр Стоцький, випускник програми MBA 2006 року, директор компанії «Максісвітло», яка працює на ринку інтер'єрного освітлення з 2004 року і є надійним постачальником освітлювальної техніки в Росії, Україні та країнах ближнього зарубіжжя.

На початку зустрічі МІМівець разом зі своїми колегами детально розповів про свою компанію: її структуру, маркетинг, виробництво, сезонність та специфіку ринку на якому працює. «Однією з переваг компанії «Максісвітло» є широкий асортимент продукції та власне виробництво. Ми надаємо сервісну підтримку своїм клієнтам - фахівці Компанії завжди підбирають необхідні запасні частини, а також здійснюють ремонт світильників» - говорив Олександр Стоцький.

Одразу після презентації Олександра учасники «живих кейсів» розділилися на групи для обговорення ресурсів для збільшення обсягів продажу продукції компанії «Максісвітло».

Після активного обговорення задачі пан Стоцький почув корисні ідеї від аудиторії. Сподіваємося, що вони дадуть позитивні результати в розвитку компанії «Максісвітло».

«Живі кейси» – невід’ємна частина програми МВА, це практичний досвід прийняття управлінських рішень для реально існуючих компаній, що дає можливість отримати відповідні навички для майбутнього їх застосування у своїй власній практиці.

Детально про програму МВА

Цикл нових короткострокових програм в МІМ-Київ

Forbes за результатами виступу Гржегожа Колодко на форумі в МІМ-Київ