Традиційна зустріч маркетологів у маркетинг-кафе МІМ-Київ

13 березня 2014 року

5 березня в бізнес-школі МІМ-Київ на чергову зустріч у маркетинг-кафе зібрались керівники компаній та маркетологи для пошуку відповідей на виклики бізнес-середовища. Цього разу на засіданні обговорювалась актуальна на сьогоднішній день тема - ціноутворення в маркетингу. Модератором дискусії традиційно виступив віце-президент МІМ-Київ, к.е.н.,  партнер консалтингової групи Advanter Group, автор понад 20 публікацій з маркетингу Олексій Виноградов. Він нагадав присутнім, що вже 28 березня стартує оновлена програма PMD «Маркетинг». У ній буде ще більше практиків, ще більше кейсів, ще більше простору для обговорення та можливостей для змін.

На початку зустрічі зі своїми докладами (введенням в тему) виступили експерти: Вадим Савельєв, запрошений викладач МІМ-Київ, к.е.н.,директор аналітичного департаменту групи компаній Advanter Group. Бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд менеджменту та Артур Герасимов, генеральний директор Української Маркетингової Групи UMG (компанія на ринку з 1994 року і є одним з лідерів в області маркетингових досліджень на Україні). 

З слів Вадима Савєльєва було зрозуміло, що ціна - це потужний інструмент впливу на компанію та споживача. Єдиної вірної моделі ціноутворення не існує. Він зауважив, що всі питання пов'язані з ціною потрібно розглядати в матричних моделях та запропонував кейс з встановлення об’єктивної ціни на прикладі ринку пива. В свою чергу, Артур Герасимов поділився з аудиторією досвідом ринкових досліджень ціни та ціноутворення, розповів про моделі створення цінової стратегії (Гербера, PSM, BPTO та CBC).

Після виступу спікерів учасники маркетинг-кафе приступили до обговорення питань. Серед них були такі:

·        Контроль роздрібної ціни. Коли він потрібен, а коли ні?

·        У яких випадках ставити знижку?

·        Як ставити ціну при різких змінах курсів валюти?

·        Як управляти ціною умовах цінових воєн?

  Найбільш бурхливо обговорювалися актуальні питання сьогодення: ціна при різких змінах валют та цінові війни. Учасники зазначили головне, що в цінових війнах можна брати участь тільки в тому випадку, коли компанія особисто організувала цю війну і знає її підсумок.

Вже звичний для МІМівців формат заходу, активна участь усіх присутніх в дискусії, обмін думками та обговорення практичних кейсів – все це сприяло жвавому розгляду теми ціноутворення у маркетингу.

Маркетинг-кафе завершилось дружнім спілкуванням та обміном враженнями учасників: «Приємна: чіткість і лаконічність спікерів. Цінна: думка представників різних сфер бізнесу. Значимо: "мирність" комунікацій як у контексті політичної ситуації, так і в контексті цінових воєн і призову знаходити компроміси. Дякую МІМ-Київ», - зазначила Зінаїда Кудінова, продакт менеджер, ТзОВ «Уніпліт», випускниця PMD «Маркетинг» 2012 року.

 

Продовжується набір на програми розвитку управлінського персоналу:

·               PMD «Маркетинг»: старт - 28 березня; 

·               PMD «міні МВА»: старт - 11 квітня;

·               PMD «Менеджмент+Лідерство» (M&L): старт - 25 квітня;  

·               PMD «Операційна досконалість»: старт - 25 квітня.  

Слухачі програми DBA обговорювали питання стратегії розвитку бізнесу з професорами МІМ-Київ та представниками банківського сектору України

Перед слухачами програми SE MBA виступив член Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Анатолій Амєлін