М-Клуб від МІМ-Київ: новий дискусійний майданчик для МІМівців-маркетологів

20 сiчня 2012 року

У МІМ-Київ уже кілька місяців поспіль успішно функціонує новий формат майданчика для обговорення професійних питань – М-Клуб. Випускники та слухачі МІМ-Київ (переважно програми PMD «Маркетинг», утім, до них приєднуються й випускники програм МВА) збираються для обговорення «живих кейсів» - поточних маркетингових проектів та ідей, що їх реалізують наразі учасники М-Клубу.

Під час зустрічей М-Клубу презентуються одна-дві управлінські маркетингові проблеми, які потім обговорюються у групах. Таким чином, учасник, що представляв до обговорення свій «живий кейс», отримує в результаті спілкування із колегами цілий набір рішень та порад, що можуть стати йому у пригоді під час реалізації обговорюваного проекту.

Тематика дискутованих кейсів якнайширша – протягом попередніх засідань М-Клубу зокрема аналізувалися та розроблялися маркетингова стратегія для мережі медичних лабораторій, маркетинговий проект у сфері автолізингу, можливості просування авторських листівок тощо. одна із тем, запланованих на наступну зустріч, – маркетинг у бізнесі, пов’язаному із реалізацією прав на використання героїв мультфільмів у виробництві та продажу різноманітних товарів.

«Найголовніше те, що М-Клуб – це чергова чудова можливість для нетворкінгу, – відзначає Олексій Виноградов, віце-президент із маркетингу, доцент МІМ-Київ, засновник та незмінний модератор М-Клубу. – Учасники не лише починають бачити свої маркетингові завдання під несподіваним кутом зору, знаходять оригінальні рішення, але й встановлюють цікаві та взаємовигідні зв’язки, шукають «точок дотику», що ставатимуть, гадаю, фундаментом для подальшої тіснішої співпраці».

Тож запрошуємо МІМівців-маркетологів до участі у наступних зустрічах М-Клубі. Нагадуємо, що вони відбуваються щомісяця.

Чергові «Управлінські студії» від МІМ-Київ: як правильно мотивувати персонал

Професор МІМ-Київ Володимир Данько розповів газеті «День» про фінансові та зовнішньоекономічні перспективи України