В. Козлов: Переговори як професійна компетенція

У Бізнес-школі МІМ-Київ відбувся воркшоп від Володимира Козлова

23 лютого в МІМ-Київ пройшов воркшоп Володимира Козлова щодо переговорів як професійної компетенції. Захід відбувся за підтримки компанії CBS. Актуальна тема у викладі одного з найвідоміших експертів у сфері складних комунікацій зібрала повний аншлаг.

У ході зустрічі учасники дізнались про головні правила та пастки складних переговорів.

Спікер розповів про 4 види переговорних процесів – партнерські, ділові, маніпулятивні та силові. Та поділився прикладами з реальних бізнес-переговорів і продемонстрував аудиторії невеликі відео-фрагменти, за допомогою яких учасники потренувалися розрізняти їх.

Пан Козлов також провів з учасниками кілька інтерактивних вправ. Після чого аудиторія відчула на собі особливості людської психіки, що впливають на наші реакції в переговорах. І спікер дав кілька практичних порад, які допомагають уникнути провалу. А потім учасники дізнались як правильно реагувати на хитрощі ділових партнерів. Найсміливіші взяли участь у практичних завданнях – повчилися гідно відповідати на каверзні питання та отримали у подарунок переговорні методики пана Козлова. 

На завершення зустрічі спікер поділився з учасниками 5-ма базовими правилами переговорів. За правилом «шахових переговорів» важливо швидко зрозуміти, в яких переговорах ти знаходишся та обрати відповідні інструменти. У «переговорному спарингу» головне – не піддатися тиску іншої сторони та переграти її «силове плече».  Правило «костюм перемовника» говорить, що в кожного з нас є індивідуальна ментальна матриця, тому переговорні техніки потрібно узгоджувати, шукаючи спільне в наших картинах світу. А ще потрібно мати «розслаблену готовність» – правило, що нагадує закони рингу, де розслаблена стійка свідчить про бойову готовність. Ну і найголовніше – «управління свідомістю». Правило, яке вимагає постійного внутрішнього запитання до слів партнера: аргумент це чи хитрий прийом?!

Резюмуючи, спікер зазначив, що майстерність вести переговори – це в першу чергу одна з професійних компетенцій, яку не варто використовувати в особистому житті. Інакше ми ризикуємо потрапити у власну пастку – і бачити «хитрі прийоми» там, де їх може не бути взагалі. 

Фотографії з воркшопу можна подивитися тут.

 

 

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)