Майстерні бізнесу: 6.07.11: Денис Довгополий та Єгор Анчішкін про стартап - менеджмент, ринкові можливості та bizdev у корпораціях

6 липня у МІМ-Київ пройшли чергові Майстерні бізнесу. Цього разу зустріч була присвячена розвитку стартапу. А спікерами стали два відомих експерта з розвитку бізнесу в Україні: Денис Довгополий – випускник МІМ-Київ (MBA 2000) і Керуючий Директор компанії BayView Innovations та Єгор Анчішкін – засновник компаній Viewdle та Zakaz.ua

В рамках заходу учасники дізналися: який вигляд має ринок інноваційних технологій, як взаємодіють між собою венчурні фонди та нові компанії, чи варто «страхувати» право інтелектуальної власності, які перспективи стартап-менеджменту в Україні є сьогодні та які методики допомагають компанії стати «номером 1».

Спікер Денис Довгополий наголосив, що успіх стартапу насамперед залежить від розуміння поведінки споживачів. І проілюстрував це чудовою аналогією про їжаків та кактус. Так, учасники дізналися, що споживачі-інноватори схожі на їжаків, які першими їдять кактус. І їдять, незважаючи на голки. Бо кактус – це продукт, який частково вирішує їхню проблему. Далі, врахувавши зауваження «інноваторів», стартапер поступово позбавляє кактус голочок – тобто покращує продукт. Так у останнього з’являються ті, кого маркетологи називають «ранніми послідовниками» та «пізньою більшістю». А вже до «консерваторів» кактус доходить значно пізніше. І лише у вигляді варення. За словами спікера, компанія, що пропускає етап взаємодії з «інноваторами», знижує вірогідність свого успіху в 10 разів. Тому всі сили під час запуску стартапу варто направити на цю категорію споживачів, – порадив пан Довгополий.

А Єгор Анчішкін, в свою чергу, розповів про те, як надмірні амбіції можуть завадити бізнесу. І порадив не ставити критерій «інноваційність» на перше місце. Бо на сьогодні в Україні є багато компаній, бізнес-процеси яких потребують вдосконалення. І, як зауважив спікер, кожну з них поступово можна зробити «інноваційною». Головне – пам’ятати, що стартапер – це людина, що дивиться на світ з точки зору проблем. І перед запуском продукту, краще впевнитись, що ваше вирішення проблеми співпадає з баченням споживача, – порадив спікер. 

Резюмуючи, Денис Довгополий зазначив, що розвивати стартап у надії швидко отримати інвестиції – хибний шлях. Головне – бути впевненим у цінності ідеї та власних силах. Бо ключовим фактором для інвестицій у першу чергу є ваша команда.

Фоторепортаж зустрічі

Спікери:

Денис Довгополий – випускник МІМ-Київ (MBA 2000),Керуючий Директор консалтингової компанії BayView Innovations, яка допомагає розробникам IT- сервісів побудувати бізнес та вийти на міжнародні ринки.

Єгор Анчішкін – підприємець у сфері software. Засновник компаній Viewdle та Zakaz.ua, що розробляють продукти на основі «комп’ютерного зору».

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)