Майстерні бізнесу: 25.04.12. Як стати успішним власником бізнесу

У МІМ-Київ пройшли Майстерні бізнесу щодо того, як стати успішним власником бізнесу

25 квітня у Бізнес-школі МІМ-Київ відбулися чергові Майстерні бізнесу. Цього разу учасники обговорювали тему успішності власника бізнесу. В якості спікерів виступили Федір Нестеров – Партнер компанії з управління проектами «5Х» та Дмитро Казаков – Керуючий Партнер компанії з управління проектами «5Х».

У рамках заходу МІМівці та гості познайомилися з моделлю досягнення успіху для власника від Федора Несторова, обговорили її дієвість під модерацією Дмитра Казакова, подискутували на тему поняття успішності та спробували визначити власне місце на шляху до неї.

На думку пана Нестерова, власника можна вважати успішним тоді, коли його справа розвивається, доходи перевищують витрати, а сам він чітко усвідомив свої цілі в бізнесі, який рухається в бік їхнього досягнення. За словами спікера, шлях до вершини для власника має завершитись свободою від власного бізнесу. При цьому «попутним вітром» для нього може стати самоусвідомлення: на якому етапі він знаходиться та в якому напрямку йде. 

Під час Майстерень спікери продемонстрували аудиторії певну модель успішності, за якою власник проходить 7 етапів: від створення продукту чи послуги – до моменту, коли сам бізнес стає товаром. А потім учасники обговорювали практичність цієї теорії. Зокрема, визначалися, що є важливішим для першого етапу – продукт чи команда, а також дискутували щодо фактору росту як необхідного критерію успішності бізнесу.

По завершенню жвавих дискусій у групах спікери відповідали на запитання та ділилися практичним досвідом співпраці з власниками. Зокрема, обговорювали з учасниками різницю у відповідальності з боку найманого директора та власника, а також розкривали плюси й мінуси наявності партнерів для успішного розвитку бізнесу.

Поняття успіху кожен власник розуміє по-своєму. І не всі тлумачення успішності можна вписати в чітку модель, яка допомагала б її досягнути. Та традиційний МІМівський захід вкотре став для учасників поштовхом для самоусвідомлення: визначення власних цілей у бізнесі, напрямку руху та відстані, яку ще потрібно пройти. 

Фотографії з Майстерень.

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)