В рамках заходу «Технології управління 2.0.» МІМівці говорили про позиціонування та пристрілку маркетингової «рушниці»

28 квітня в МІМ-Київ відбувся захід у форматі «Технології управління 2.0.» на тему "Позиціонування: пристрілка маркетингової "рушниці". Разом з Тетяною Ждановою, фахівцем з брендингу, власником агентства корпоративного брендингу "Brandhouse" учасники, серед яких випускники, слухачі, а також гості бізнес-школи, познайомились з технологією позиціонування : «Сім разів відріж і тільки потім один раз відміряй».

Зустріч розпочалася з аналізу ключового терміну, за словами Тетяни позиціонування - це формування у свідомості споживача чіткого образу компанії або продукту, відмінного від конкурентів. «Досить часто малий бізнес, не завжди розуміє хто їх споживачі, якого образу компанії вони домагаються, а що таке позитивний образ зовсім ніхто не знає. Образ продукту зводиться до дизайну упаковки» - пояснювала спікер.

Урамках заходу учасники дізнались, що позиціонування починається з уміння сказати «ні». По перше, не намагатися бути тим ким не є, не працювати з тими хто не цікавий, кого не поважаєте і не пропонувати того, що не цінуєте самі.

Продовжуючи тему, Тетяна Жданова пояснила значення поняття маркетингової «рушниці». Виявляється, що вигода пропозиції – це мушка, а  запит аудиторії – мішень. Потрібно співпасти і потрапити в ціль. Часто кажуть: «погано пристріляна рушниця», бо «рушниця» існує, маркетингові інструменти також існують, і коли з бюджетом все в порядку, але якщо «рушниця» не влучає в ціль, не допоможуть навіть «золоті кулі». Дуже важливо, щоб компанія знайшла свою відмінність для обраної соціальної групи або цільової аудиторії. Вона має бути зрозумілою так, щоб компанію могли позиціонувати інші.

Окрему увагу Тетяна Жданова приділила поясненню моделі спіральної динаміки, адже вона досить часто застосовується в маркетингу для визначення цінностей. Цінності - це окуляри через які ми дивимося на світ, а також трактуємо дії інших людей або події у світі. «Ваші клієнти - ядро Вашої цільової аудиторії. Це фактично соціальна група, яка розділяє Ваші цінності. Потрібно зосередиться на тих клієнтах, які поділяють ваші цінності» - продовжила пояснювати Тетяна.

Наприкінці зустрічі Тетяна Жданова запропонувала аудиторії на практичному прикладі розглянути інструмент позиціонування – матрицю цінностей. З допомогою спікера випускниця програми PMD «Маркетинг» (2013) Дар'я Лещенко – керівник проекту SupportYourApp поглянула на позиціонування своєї компанії з іншої сторони. Проаналізувала матеріальні та нематеріальні вигоди, чітко визначила соціальну групу на яку зорієнтована, а також уявила як зміниться особисто клієнт в процесі спільної роботи з проектною командою.

Бізнес-школа МІМ-Київ – це майданчик професійних експертів з різних питань бізнесу. Будемо раді бачити Вас на заходах для спільноти МІМ-Київ

Фотозвіт

«Технології    управління    2.0»   –  цикл  розвиваючих  заходів  для випускників та слухачів МІМ-Київ. Спікерами є провідні експерти у сфері управління  бізнесом. Заходи надають випускникам можливість обговорити нові стратегії та інструменти   управління,   обрати   оптимальні   вектори розвитку. А також - бути «своєчасним» у мінливому світі бізнесу, відповідати новим вимогам часу, що постійно змінюються.

Найближчі заходи спільноти МІМ-Київ