Ігор Рубан, випускник МІМ-Київ (MBA 2011), виступив перед слухачами-маркетологами

Ігор Рубан, випускник МІМ-Київ (MBA 2011), виступив із практик-майстер-сесією для слухачів маркетингової програми (PMD 2011).Тематикою зустрічі стали практичні аспекти управління асортиментом роздрібної компанії.

За час лекції МІМівські слухачі переконалися, що в управлінні асортиментом гарний результат може залежати від найменшої дрібнички. Зокрема дізналися про те, як виглядає «форматний» магазин і як наявність формату впливає на продажі; які неймовірні зусилля ідуть на те, аби  визначити оптимальну довжину товарної лінійки; як неправильна категоризація товарів може відвадити усіх покупців та що для управлінця означає «впіймати споживацький інсайт».

Пан Рубан має великий професійний досвід на ринку електроніки. Працював у компаніях Фокстрот, Comfy, «Юг-Контракт». Зараз є категорійним менеджером із аудіо, відео та побутової техніки компанії METRO Cash & Carry.

Своїми враженнями ділиться Олена Ніколаєнко, бізнес менеджер ОРІОН Корпорейшн, слухачка групи PMD Маркетинг 2011:

«Інформація, яку ми отримали від лектора є в своєму роді унікальною. Це безцінний досвід, для отримання якого необхідно десяток років. А ми отримали цей досвід за кілька годин. І надалі все залежитиме від кожного з нас, від того, як ми зможемо використати його в своїй діяльності. Подача інформації лектором була простою та зрозумілою, що дало змогу одразу прикласти почуте до свого виду діяльності. Вдячні МІМ-Київ за таку можливість та лектору за щирість».

А Ігор Рубан, що нещодавно і сам був слухачем МІМ-Київ, у свою чергу зазначив, що спілкування з професіоналами у МІМівській навчальній аудиторії є цінним досвідом і для нього самого. Адже в МІМівському професійному і водночас дружньому середовищі, як ніде, можна отримати конструктивний «зворотній зв’язок» від колег та побачити свою ситуацію під новими кутами зору.

Практик - майстер-сесія в  МІМ-Київ – формат навчального процесу, де в якості спікерів участь беруть досвідчені практики, найчастіше  – випускники МІМ-Київ.

Серед 4 000 МІМівських випускників багато визнаних українських бізнесменів та управлінців. І організація взаємодії між різними поколіннями МІМівців, сприяння їхньому знайомству, обміну досвідом, професійному і особистісному взаємозбагаченню – одне з важливих завдань бізнес-школи.

Программа PMD «Маркетинг» - у МІМ-Київ з 2006 року. Розрахована на управлінців, які відповідають за формування та впровадження ринкової стратегії компанії або її підрозділів