Випускники Євген Павленко та Павло Путій (МВА 2010) виступили на програмі PMD "Маркетинг"

Випускники модульної групи МВА -2010 Євген Павленко та Павло Путій провели практик-сесію для слухачів програми PMD "Маркетинг".

Темою зустрічі стали практичні аспекти категорійного менеджменту.

Учасники ознайомилися з актуальним поглядом на розвиток категорійного менеджменту з точки зору консалтингової агенції. Цікаво, що Євген та Павло представляють консалтингову структуру, про створення якої вони домовилися саме за МІМівською «партою», під час свого навчання. Зараз випускники успішно діляться з іншими накопиченим досвідом у сфері підвищення ефективності управління бізнесом, зокрема, в питаннях категорійного менеджменту та трейд-маркетингу взагалі. 

Категорійний менеджмент - концепція управління торгівельним простором і асортиментом, відповідно до якої асортимент ділиться на групи схожих продуктів. Подібні групи отримали назву категорій (приклади продуктових категорій: шоколадні батончики, газовані напої).  Кожна категорія розглядається як окрема бізнес-одиниця зі своїми показниками обороту й прибутковості, цілями та стратегіями. Вважається, що провадження категорійного менеджменту сприяє зміні традиційних взаємин ритейлерів та виробників – веде до більшої співпраці у взаємообміні інформацією, даними про продажі та спільній побудові бізнесу. Засновник категорійного менеджменту – Брайан Ф. Харріс.

Про программу PMD "Маркетинг" у МІМ-Київ:

Практик-сесія випускника в МІМ-Київ – формат навчальної програми, де в якості спікерів участь беруть досвідчені практики – випускники МІМ-Київ.

МІМівська спільнота нараховує більш ніж 4 000 випускників,  серед яких є багато визнаних українських бізнесменів та управлінців. Організація взаємодії між різними поколіннями МІМівців, сприяння їхньому професійному й особистісному взаємозбагаченню – одне з важливих завдань бізнес-школи.