У МІМ-Київ відбувся воркшоп В. Козлова про вплив як бізнес-компетенцію

11 червня в МІМ-Київ пройшов воркшоп Володимира Козлова – одного з найвідоміших тренерів СНД у сфері складних комунікацій та переговорів. У рамках заходу розглянули тему впливу в бізнесі та в житті.

Під час воркшопу учасники говорили про технології впливу й дієві способи їхнього використання та розвитку. Зокрема, вчилися відчувати різницю між «діяти» та «впливати» та обговорювали інструменти, що допомагають створити атмосферу, яка впливає на свідомість покупців.

Спікер нагадав присутнім, що факти – це лише те, про що ми домовились і що на всі наші вчинки так чи інакше впливають моделі впливу. Тож у ході воркшопу учасники на конкретних прикладах розглянули 5 основних моделей впливу:силову, маніпулятивну, ділову, ідеологічну та формально-рольову. А також дізналися про правила, що дозволяють успішно впливати: потрібно спершу підлаштовуватись під ключову модель впливу в групі, потім включати різні моделі, змінювати швидкість їхнього «включання». При цьому успіх завжди стоятиме за тим, хто зможе розвинути в собі широку палітру інструментів впливу.

Наприкінці зустрічі найвідважніша частина учасників взяла участь у двох інтерактивних вправах, продемонструвавши аудиторії як на практиці діють стратегії впливу та як правильно подати інформацію, щоб вплинути та всім запам’ятатись.

Ольга Донцова, слухачка прграми МВА МІМ-Київ, Project manager Synevo Ukraine:

«Було цікаво подивитися на людину, яка використовує всі інструменти впливу,із задоволенням відчути дію та зрозуміти, що ти вже потрапив під його вплив. Взагалі бажання вивчати моделі поведінки та приміряти на себе інструменти, які Володимир порадив, у мене вже є – одразу йду втілювати це в життя. Тож можна сказати, що зустріч пройшла максимум позитивно. Дякую пану Козлову».

Ганна Духно, випускниця PMD 2008 МІМ-Київ, менеджер з розвитку бізнесу ТОВ «Кнауф Інсулейшн Україна»:

«Знов не пошкодувала, відвідавши воркшоп Володимира Козлова в МІМі. Його манера спілкування з аудиторією на рівних, як з колегами, підкорює з перших хвилин зустрічі. Володимир, як правильний тренер, не вчить, а створює ситуації, в яких починаєш бачити відповіді на свої поточні бізнесові і не тільки питання. А чим більше розумієш прийоми впливу, - тим скоріше можеш зорієнтуватися і обрати правильний напрямок руху. Зі спілкування винесла кілька ідей та відкрила нові речі, які не можна ігнорувати в маркетингових комунікаціях. Тож буду чекати на наступні зустрічі!».  

Фотографії з зустрічі тут.