Слухачі МІМ-Київ обмінюються професіними знаннями у навчальних аудиторіях

МІМ-Київ впровадив новий формат взаємодії слухачів під час навчального процесу. Тепер слухачі мають змогу не просто розповісти про себе та свою компанію, але й поділитися з одногрупниками своїми професійними знаннями.

На недавньому модулі другого курсу програми МВА спікером такого взаємообміну стала Марина Муходінова, учасниця групи, Директор з персоналу компанії "СіАрЕйч Україна", Марина поділилася інструментом, який вважає особливо корисним та зручним для використання навіть неекспертною аудиторією колег. Аджеб в її групі всі керівники, але далеко не всі пов’язані з HR. Марина запропонувала одногрупникам протестувати себе за допомогою відомого тесту Адізеса PAEI, а потім допомогла одногрупникам правильно проаналізувати результати та дізнатися про свої особливості як управлінця.    

Нагадаємо, з недавніх пір на початку програм МІМ-Київ виділяється спеціальний час для організації більш глибокого професійного знайомства у групі. Кожен одногрупник по черзі готує презентацію, в якій знайомить колег із своєю компанією та, часто, самою індустрією. Адже, не зважаючи на те, що поряд в аудиторії сидять 20 досвічених практиків бізнесу, – кожен з них бачить бізнес, насамперед, на прикладі своєї компанії та галузі. Тому знайомство з навіть звичними бізнес-поняттями у зовсім іншому розрізі може бути для нього надзвичайно корисним. Не так часто той, хто, наприклад, щоденно займається інтернет-просуванням та добре знається на сучасних технологіях у цій галузі, вивчає систему виробництва, наприклад, на ТЕС. А МІМ таку можливість надає, і за відгуками самих слухачів, є досить цікавим розвиваючим досвідом для усіх інших одногрупників, що займаються абсолютно різними бізнесами. Свого часу, настає їх черга, і одногрупники мають змогу познайомитися з його абсолютно унікальним досвідом. Такі презентації, а точніше, більш близькі знайомства з бізнесами один одного, надають унікальні для сучасної людини бізнесу можливості. Важливим нюансом є той момент, що ступінь щирості, відвертості та «включеності» спікера та аудиторії на такій презентації, як і відповідно ступінь довіри до інформації - неможливо порівняти з інформацією з рекламного буклета чи навіть модних зараз візитах на кшалт «індустріального туризму». Тому що гостям завжди скажуть багато чого, але ніколи не те ж саме, що скажуть «своїм». І «свої» свого часу зможуть відповісти взаємністю.       

Про Адізеса та тест PAEI

Іцхак Кальдерон Адізес – всесвітньо відомий експерт в області підвищення ефективності ведення бізнесу й урядової діяльності шляхом внесення кардинальних змін, що не породжують плутанини й деструктивних конфліктів, що перешкоджають змінам.

Адізес відомий своєю теорією життєвих циклів компаній, а також підходом до типології керівників. На його думку, ідеального керівника - супер- боса, що може все, просто не існує. Це неможливо, тому що така "ідеальна" людина повинна поєднувати непоєднувані, на думку Адізеса, якості. Ці якості необхідні й достатні для виконання мети бізнесу.

Таких якостей, які потрібні для досягнення короткострокової й довгострокової результативності й ефективності, Адізес нараховує чотири: виробників результатів (P, producer), адміністратор (A, admіnіstrator), підприємець (E, entrepreneur) та інтегратор (І, Іntegrator). За початковими літерами цих чотирьох англійських слів модель типів керівників утворить абревіатуру PAEІ. Ці якості суперечать один одному, тому що, наприклад, гарний виробник результатів буде нетерпимий до зайвого порядку, до чого схильний адміністратор, а підприємець завжди буде придумувати щось нове, що може заважати й виробникові результатів, і інтегратору, націленому на гармонізацію відносин у колективі. Таким чином, на чолі компанії повинен бути не супер- бос, а група супер- босів, кожний з яких відмінно виконує одну із чотирьох ролей і на нормальному рівні має уявлення про інші.