МІМ-Київ став партнером першої КАЙДЗЕН-конфернції в Україні

Бізнес-школа МІМ –Київ стала партнером першої всеукраїнської Кайдзен-конференції "Ощадливе виробництво - досягаємо успіху по-японськи". Подія була присвячена питанням доцільності застосування ощадливого підходу в роботі українських підприємств. Організатором конференції виступив КАЙДЗЕН Клуб в Україні за підтримки посольства Японії в Україні та українсько-японського центру НТТУ КПІ. Учасниками конференції стали більше 100 прихильників філософії Кайдзен - представників різних сфер з усієї України. Гостей вітали надзвичайний і повноважний посол Японії в Україні Шігекі СУМІ, генеральний директор Тойота-Україна Нобухіро ЙОШИДА, генеральний директор JTI Україна Віктор Веклич, директор КАЙДЗЕН-клубу в Україні Іван Сарвар, президент МІМ-Київ Ірина Тихомирова та інші поважні гості.

Доповідачами стали провідні експерти в області ощадливого виробництва, якості й операційного менеджменту, генеральні директори й власники українських підприємств, випускники програми Японського Агентства Міжнародного Співробітництва (JІCA). Також серед спікерів конференції було троє випускників МІМ-Київ: голова правління й директор виробництва Элопак-Фастів, випускник програми МВА МІМ-Київ 2009 Костянтин Гаврилюк,  операційний директор Лантманнен АКСА (ТМ Start, AXA), випускниця програми МВА МІМ-Київ 2007 Олена Піскун, та директор департаменту персоналу компанії Юнівест маркетинг, випускниця програми МВА МІМ-Київ 1997 Олена Кудряшова. Модератором конференції виступили директор КАЙДЗЕН Клубу в Україні Іван Сарвар та директор з роботи з випускниками МІМ-Київ Дар’я Манжарова.

Ключовим питанням конференції стало як перехід на ощадливість може допомогти пережити кризовий час, надати компанії переваги перед конкурентами. Головною ідєю конференції стало відкрити перед учасниками конференції нові горизонти на вибір інструментів для рішення поточних проблем у сфері виробництва й менеджменту, а також для реалізації на підприємствах сучасних бізнес- моделей в області керування персоналом, удосконалювання й налагодження технологічних процесів.

Основними питаннями, з яким представники компаній приїхали на конференцію, були завдання мінімізації витрат (втрат) при виробництві й пошук нових ринків збуту. На конференції розглядалися також питання оптимізації бізнес- процесів в компанії, досягнення необхідного рівня якості, щоб продукція українських підприємств була конкурентоспроможною на нових ринках, що відкриваються для нашої країни.

Дух Японії у ділову атмосферу конференції вносив куточок японської культури у холі конференції. Учасники мали можливість познайомитися ближче з батьківщиною Кайдзен: стати учасниками майстер- класу японської традиційної кухні від  японського майстра, отримати напис свого імені японською каліграфією, познайомитися з колекцією японських імператорських ляльок та японських дерев бонсай.

Це був вже другий захід у партнерстві КАЙДЗЕН Клубу в Україні і бізнес-школи МІМ-Київ

Семінар КАЙДЗЕН в МІМ-Київ