Андрій Федорів в МІМ-Київ: Успішна диференціація на ринку неможлива без глибоких змін в компанії

У МІМ-Київ відбулися «Технології управління» на тему «Стратегії диференціації на висококонкурентних ринках». Спікером став відомий бренд-менеджер Андрій Федорів, власник та директор компанії fedorіv.com. Незважаючи на весняне тепло, яким ще не встигли натішитись кияни, захід зібрав повний зал МІМівців та їхніх друзів.

У рамках події говорили про те, як будувати стратегію бренду, як відрізнити справжній маркетинг від механістичного та які переваги справжній маркетинг дає замовнику й споживачам.

Під час заходу спікер на власному досвіді продемонстрував учасникам приклади створення успішних брендів. А також поділився своїми правилами зі створення стратегії диференціації:

- Працюйте тільки з реальними акціонерами з боку клієнта.

Успішна диференціація неможлива без глибоких змін в компанії – важливо створювати бренд з людиною, яка має повноваження для їхньої реалізації.

Визначайте цільову аудиторію за мисленням та поведінкою.

Соціально-демографічні показники – інструмент медіаагентств і телебачення. Насправді цільову аудиторію як правило об’єднують емоції та мотиви поведінки, а не вік чи стать.

Сформулюйте стратегію одним словом.

Якщо ви не можете це зробити – ваша стратегія успішною не стане. Всі знають, що BMW – це задоволення,а Zappos – сервіс. Ці компанії мають світовий успіх. І багато хто вважає, що бренд локальної компанії не може створюватися за цими ж принципами. Та якщо вже брати приклад – то чому б не з найкращих?

Будьте полярними на шкалі «ціна-цінність».

Перш ніж будувати маркетингову стратегію, дайте відповідь на питання: чи готові ви створювати цінність не шкодуючи жодних коштів, чи наразі вам важливіша економія? При цьому «економна» стратегія буде не менш ефективною. Адже завжди існуватимуть покупці, що в першу чергу рахують свої кошти.

Змінюйте фізичну реальність.

Не давайте порожніх гасел в рекламі продукту. Всі ваші декларації мають підтверджувати реальні докази. Сьогодні успішна стратегія – та, де  компанія чесна з собою та споживачами. 

-  Не забувайте про емоції!

Будь-який бренд – це в першу чергу емоції, тож варто концентруватися саме на них.

На думку спікера, головна характеристика справжнього маркетингу – це коли в результаті споживач та клієнт щасливі. Більше того, особистий досвід Андрія свідчить про те, що тільки тоді по-справжньому щасливим стають і ті, хто створюють бренд. Так, у результаті обговорень, від проблеми диференціації прийшли до потреби у справжньому та правдивому, а від стратегії бренду – до стратегії власного щастя.

Фотографії з зустрічі можна переглянути тут.

Оксана Писана (МВА, 2013), Заступник директора управління приватних менеджерів департаменту приватних банківських послуг Private Banking, Укрсиббанк BNPParibas Group:

«На виступі Андрія Федорова я була вперше, хоча до цього багато чула про нього. Після воркшопу лишилася під сильним враженням. Тема була розкрита дуже глибоко та інформативно. Відчувається, що Андрій – справжній «профі». Варто також відмітити стиль подачі інформації – цікаво, емоційно, з прикладами реальних кейсів. Дякую МІМу за організацію!».