7 квітня слухачам та випускникам МІМ була презентована перша «Експериментальна лабораторія»

 

7 квітня слухачам та випускникам МІМ була презентована перша «Експериментальна лабораторія» – проект в стилі  Шредінгера «про те, як вийти за рамки професії, залишаючись у ній».

Темою зустрічі стала «Культура організації, її проекції на маркетинг та HR». Ініціатори проекту Тетяна Жданова та Ірина Моржова запропонували учасникам «схрестити» ці дві професії та поговорити про майбутні тенденції.

В обговоренні також взяли участь спеціально запрошені гості – експерти Ангела Піддубна (людина-бренд із маркетингу, нині HR-директор компанії «Баядера) та Юлія Ончева (незалежний експерт, екс HRD компанії ING), котрі розповіли про виклики професії у сучасному світі бізнесу. В ході дискусії учасники заходу і спікери дійшли висновку, що більшість ключових питань, з якими доводиться стикатися у роботі маркетологам, так само релевантні і для кадрової служби. Отже – інтеграція професій і розмиття кордонів є неминучим.

Тетяна Жданова, ініціатор події:

«Які відкриття зробили учасники зустрічі?

 

1.     «Немає ніякого HR і маркетингу» – аналіз спільних причин маркетингових і HR-ситуацій показав, що причини ускладнень спеціалістів знаходяться в культурному полі організації.

2.     Кластеризація причин виявила 4 великих блоки:

 

  • a)    «необхідність змінюватись» і опір їй;

     

  • b)    розбіжність сенсів – точніше, «not sexy»;
  • c)     прайд «однієї крові» – нагальна необхідність «працювати зі своїми»;

     

  • d)   «немає стратегії» – «печальки» про не-системність.

Цікаво те, що присутні не визнали за необхідне залишити кластер «персональна криза лідера» у полі причин – настільки маленьким на несуттєвим його визнали наші «лаборанти».

ФОТОЗВІТ ТУТ