15 вересня для учасників спільноти бізнес-школи МІМ-Київ відбувся практичний воркшоп «Репутація. Будувати, щоб перемагати».

15 вересня для учасників спільноти бізнес-школи МІМ-Київ відбувся воркшоп «Репутація. Будувати, щоб перемагати». Модераторами виступили Сергій Баранець, ігротехнік, управлінець, експерт в галузі підвищення ефективності бізнесу, та Андрій Кашпур, автор книги «Репутація», керівник дослідницького проекту ReputationLab.

Ведучі запропонували присутнім стати учасниками ситуаційної гри «Позиціювання в нестабільному середовищі». 2 групи-компанії, заявивши про себе на ринку як надійний, якісний, прибутковий бізнес, мали викликати довіру у споживача. Тож важливим у цьому випадку було мудро реагувати на зміни зовнішнього середовища (законодавства, природні явища і т.д.). А інші 4 ключові гравці – громадськість, чиновники, бізнес, малозабезпечене населення – демонструє свою прихильність/неприхильність до компанії в балах.

За результатами гри визначили переможців та проаналізували хибні рішення компаній. Такі наближені до реальності обставини сприяли напрацюванню базових навичок та моделей дій в ситуації динамічних зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Адже незважені і непродумані кроки можуть швидко зруйнувати репутацію, яка до того так довго формувалася. А уміння керувати репутацією – один з ефективних інструментів формування успішного майбутнього.

Фото-звіт тут.