«Сьогодні для керівника роль комунікатора є ключовою», – Михайло Вейсберг

2 червня у МІМ-Київ пройшов семінар на тему «Лідер-комунікатор – роль керівника, що стала дуже актуальною. Корпоративні медіа: нові правила ефективного використання» з Михайлом Вейсбергом.

Поговорили про принципи і ролі управлінця як основного комунікатора в компанії, а також розглянули тренди в сфері корпоративної комунікації.

Зазвичай керівник приймає для себе рішення, яку роль грати у компанії – бути новатором, контролером чи займатися розвитком і вирощуванням талантів. Сьогодні ж до цього списку пріоритетів потрібно додати роль комунікатора. В епоху невизначеності вона виходить на перший план.

Чому сьогодні нам потрібно більше спілкуватись? Адже класична бізнес-теорія говорить про те, що надлишкова комунікація характерна для бізнесу, що знаходиться на початковому етапі. Далі ви прописуєте стандарти, шаблони, інструкції – і бізнес працює самостійно.

А тепер ми говоримо – потрібно більше спілкуватись. Очевидно, це відбувається через невизначеність сьогодення. І ця невизначеність зростає.

Як бути комунікатором у своїй компанії?

  • Розвивати в собі навики і уміння комунікатора – ставити питання, активно слухати, використовувати невербальні знаки і давати зворотній зв'язок.
  • Підмічати позитивні результати працівників компанії.
  • Використовувати такі інструменти комунікації, як зустрічі, наради, email-розсилки та листи.
  • Розвивати корпоративні медіа.

Михайло Вейсберг – експерт менеджменту і комунікацій, власник консалтингової компанії «Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери». Автор книги «Ролі, які керівник грає в офісі».

Фото-звіт