Перевага Українського продукту в Європі - оперативність, гнучкість і коротке логістичне «плече»

28 квітня в МІМ-Київ відбулися Майстерні бізнесу, що були присвячені розвитку експорту для українських компаній.

Спікером події став досвідчений практик та експерт з експорту, Ігор Снітівкер.

Головні думки спікера:

1. Головне в експорті - бажання власника. Розвиток експорту – майже єдина перспектива розширення ринку продажів і збільшення прибутковості для українського виробника.

2. Ставитися до експорту варто як до окремого бізнесу. І бізнес цей моє бути повноцінним, з усіма необхідними елементами, а не "тягати" ресурси у інших бізнесів.

3. Як у кожному бізнесі, тут важлива стратегія - справжня «дорожна мапа», що визначає шлях компанії на найближчі роки. А головна експортна стратегія компанії - маркетингова. Саме маркетингове управління компанією зробить експорт ефективним.

4. Перевага Українського продукту в Європі - оперативність, гнучкість і коротке логістичне «плече». Низька ціна - одна з переваг, але не головна.  Тому орієнтація експорту на низьку ціну продукту в ринку прирікає експортний бізнес на збитки.

5. Чим глибше компанія хоче йти в ринок, тим на більшу додану вартість вона може претендувати. Але й тим більші ресурси їй для цього знадобляться. 

6. Ринок вимагає надавати ринковий сервіс – і товарний, і фінансовий. Один зі шляхів побудови такого сервісу - створення правильного логістичного ланцюжка (складування товару і його транспортування).

7. Просте кредитування під заставу - це не вирішення питання фінансування.

8. Експорт - інноваційний бізнес, і розвиток інноваційної активності поліпшить усі складові експортного бізнесу.

9. Експортні продажі змушують компанію серйозно займатися якістю продукції і послуг. А це, у свою чергу, покращує якість продукції і послуг, що продаються в Україні. Тож користь є загальною.

 

Висловлюємо щиру подяку «КАЙДЗЕН-клубу Україна» та особисто Івану Сарвару за сприяння в організації події.

ФОТО-ЗВІТ ТУТ