«Стан щастя і творчості – це абсолютно робочий процес, який можна створити», – Ангела Поддубна

На минулому тижні із темою «Щастя в бізнесі» в гості до МІМ-Київ завітала Ангела Поддубна – легенда вітчизняного маркетингу, нині HR-директор в компанії «Баядера».

Воркшоп пройшов у форматі бесіди – учасники поділилися своїми цілями, місіями, а також розповіли про те, як вони впроваджують концепцію щастя у своїх компаніях. «Більш щаслива людина забезпечує більш ефективну діяльність», – ця думка спікера стала лейтмотивом усієї зустрічі.

Зростання щастя в компанії прямо пропорційне зростанню продажів. І роль маркетингу та HR в таких компаніях – це робота зі змінами.

Для того, щоб допомогти власникам бізнесу зробити всі бізнес-процеси максимально ефективними, є 3 сценарії розвитку бізнесу та ролі HR в них:

1.     Блакитний океан. Корпорація на коні. У словнику компанії – «до останньої краплі крові», «вб’ємо конкурента», «виженемо з ринку». Приклад – компанія Петра Чернишова, СЕО типу Джека Уелша. Роль HR – допомога керівнику.

2.     Оранжевий океан. Холократія. Приклад – компанія Zappos – компанія, що надихає. В цьому випадку ліквідується менеджмент середньої ланки. Залишається топ-менеджмент, створюються робочі групи зі спеціалістів, чий мотиваційний пакет формується в залежності від їх затребуваності. Роль HR – зробити внутрішній та зовнішній аутсорс для ефективної роботи команд.

3.     Зелений океан. Соціально відповідальні компанії. Автори типу Шона Ачора.

Чи можна бути щасливим «штучно»? За словами Ангели – так. Але це вміння потрібне з тієї точки зору, коли необхідно інтегрувати в собі навичку бути щасливим. Нерідко для цього вистачає всього 21 дня тренувань. «Fake it until you make it, або прикидайся щасливим, доки це не увійде у звичку», – говорять на Заході, і спікер погоджується з таким формулюванням.

Ще однією запрошеною гостею на воркшоп стала бізнес-тренер Ірина Примак. Вона наголосила на тому, що вміння робити щасливими людей, що нас оточують, дозволяє нам самим ставати щасливішими.

«Командна робота, справедливий підхід, кооперація, взаємодопомога складають концепцію щастя в компанії», – так підсумувала зустріч Ангела.

Корисна література на тему сенсу, щастя у житті та бізнесі, яку рекомендує спікер:

1.     Владимир Тарасов «Технологии жизни».

2.     Шон Ачор «Преимущество счастья».

3.     Джон Гордон «За рулем своей карьеры».

4.     Михай Чиксентмихайи «Поток».

5.     Саймон Синек «Начни с вопроса «Почему?».

6.     Тони Шей «Доставляя счастье».

7.     Рэй Сисодиа, Джаг Шет, Дэвид Б. Вольф «Фирмы, несущие любовь».

Довідка про спікерів:

Ангела Поддубна – HR-директор компанії Баядера, 22 роки досвіду роботи в маркетингу. Працювала з такими брендами, як МсDonald`s, Oriflame, Mars, METRO Group, ЄВА, Ренессанс Капитал, SUBWAY як на стороні компанії, так і стороні клієнта.

Ірина Примак – бізнес-тренер, прихоаналітик, сертифікований експерт з теми «Щастя в діяльності», автор проекту «Інститут Корпоративного Щастя» і власник консалтингової компанії «Do Marketing!».

ФОТО-ЗВІТ