«Facebook може і повинен працювати на продажі, але в першу чергу – це інформаційний піар-інструмент». Ольга Філіна

12 травня у бізнес-школі МІМ-Київ пройшов семінар з Ольгою Філіною на тему «Комплексні комунікації в онлайні. 10 правил ефективності». Основний акцент – побудування комунікації у соціальній мережі Facebook.

Не думати про гроші – думати про те, як допомогти заробити іншим – ключовий меседж семінару. Робота сторінки компанії на Facebook має бути спрямована на побудування взаємин з клієнтами, а не саморекламу. МИ замість Я: такий підхід має лягти в основу всієї комунікації.

Контент, від якого залежить залученість аудиторії, базується на 3 основних складових: надихати, розважати, інформувати.

 

Контент має бути:

1) Корисним та інформативним.

2) Більш цікавим, ніж на конкуруючих ресурсах.

3) Достовірним

4) Якісним

5) Привабливим (візуально).

Додаткові корисні матеріали від спікера:

1) http://mrkt.mim.kiev.ua/ftp/Materials_1.pdf 
2) http://mrkt.mim.kiev.ua/ftp/for_subscribe_MIM.pdf
3) www.fbprosto.com.

ФОТО-ЗВІТ